2022 is het Jaar van Papaver en Basilicum
Geplaatst op 13 april 2022
Er is op maat gemaakt marketingmateriaal ontwikkeld om veredelaars, distributeurs en retailers te ondersteunen bij hun promotionele activiteiten. Het informatiepakket Visual Guidelines bevat een overzicht van inspirerende afbeeldingen en logo's in verschillende talen, speciaal ontwikkeld om papaver en basilicum te promoten. Door deze materialen te gebruiken, steun je niet alleen deze campagne, maar versterkt je ook jouw gepersonaliseerde etiketten en zaadverpakkingen en geef je jouw reclame of berichten op sociale media een professionele uitstraling. Alle logo's en afbeeldingen zijn rechtenvrij beschikbaar en kunnen worden gedownload op de Fleuroselect-website.
Displays in gerenommeerde tuinen
In gerenommeerde parken en andere openbare tuinen komen grote perken met papaver opdat de consument kan genieten van de diversiteit van dit gewas. Displays zijn gepland in Harlow Carr en Hyde Hall, twee tuinen van de Royal Horticultural Society in het Verenigd Koninkrijk, in het Egapark in Erfurt (Duitsland), op het eiland Mainau (Duitsland) en in Jardin des Plantes in de Franse hoofdstad Parijs. De afdeling tuinbouwontwikkeling van Teagasc, de Ierse ontwikkelingsautoriteit voor landbouw en voedsel, toont eveneens het assortiment in hun tuinen.
Volgend jaar zal Fleuroselect zich wijden aan salie in haar mooiste vormen als sierplant en als keukenkruid. Meer informatie hierover wordt verstrekt wanneer het promotie-initiatief voor 2023 van start gaat.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws