2022 is het Jaar van Papaver en Basilicum

2022 is het Jaar van Papaver en Basilicum

Bij Fleuroselect wordt het 'Jaar van Papaver en Basilicum' gevierd. Neem deel aan dit promotie-initiatief door 'Plant van het Jaar' onderdeel van jouw marketingplannen te maken. Met dit initiatief wil de Fleuroselect business unit Home Gardening de aandacht voor papaver- en basilicumzaad en planten vergroten en de verkoop hiervan in de detailhandel stimuleren.

Er is op maat gemaakt marketingmateriaal ontwikkeld om veredelaars, distributeurs en retailers te ondersteunen bij hun promotionele activiteiten. Het informatiepakket Visual Guidelines bevat een overzicht van inspirerende afbeeldingen en logo's in verschillende talen, speciaal ontwikkeld om papaver en basilicum te promoten. Door deze materialen te gebruiken, steun je niet alleen deze campagne, maar versterkt je ook jouw gepersonaliseerde etiketten en zaadverpakkingen en geef je jouw reclame of berichten op sociale media een professionele uitstraling. Alle logo's en afbeeldingen zijn rechtenvrij beschikbaar en kunnen worden gedownload op de Fleuroselect-website.

Displays in gerenommeerde tuinen
In gerenommeerde parken en andere openbare tuinen komen grote perken met papaver opdat de consument kan genieten van de diversiteit van dit gewas. Displays zijn gepland in Harlow Carr en Hyde Hall, twee tuinen van de Royal Horticultural Society in het Verenigd Koninkrijk, in het Egapark in Erfurt (Duitsland), op het eiland Mainau (Duitsland) en in Jardin des Plantes in de Franse hoofdstad Parijs. De afdeling tuinbouwontwikkeling van Teagasc, de Ierse ontwikkelingsautoriteit voor landbouw en voedsel, toont eveneens het assortiment in hun tuinen.

Volgend jaar zal Fleuroselect zich wijden aan salie in haar mooiste vormen als sierplant en als keukenkruid. Meer informatie hierover wordt verstrekt wanneer het promotie-initiatief voor 2023 van start gaat.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel