BASF deelt innovaties tijdens Sla Demodagen
Geplaatst op 20 september 2021
Door deze hybride opzet kan BASF zijn nieuwste innovaties en markt- en consumententrends delen met klanten over de hele wereld die zelf kunnen kiezen hoe zij de Sla Demodagen willen bijwonen.
Klanten staan altijd centraal op de Sla Demodagen. Als een van de toonaangevende leveranciers van groentezaden en op groente gebaseerde oplossingen, wil BASF zijn innovatieve oplossingen graag aan klanten presenteren en zo de ontwikkeling van duurzame en gezonde landbouw bevorderen.
BASF gelooft in samenwerking met klanten in de hele waardeketen: van Boer tot Bord. Het groentezadenbedrijf is gemotiveerd om samen te werken en samen nieuwe ideeën en concepten te ontwikkelen, op basis van de nieuwste markt- en consumententrends. BASF biedt niet alleen landbouwkundige expertise maar ook markt- en consumenteninformatie waardoor u voorop kunt blijven lopen.
Hoogtepunten 2021 editie
Het programma van dit jaar bestaat uit een gevarieerd aanbod aan activiteiten die de zakelijke behoeften van BASF's klanten zullen ondersteunen"
• Live demo Hoge Dichtheid Mechanisch Oogsten voor IJsberg & Romain en Nunhems MultiTeen Teenleaf
• Een wandeling door het Nunhems' Retail Assortiment: bespreek samen de specialiteiten voor conceptontwikkeling
• Een bezoek aan Nunhems' uitgebreide hightech sla onderzoeksfaciliteiten: een gerichte aanpak om een veranderende wereld voor te blijven
• Ontdek sla Specialiteiten met slaconcepten Convenience en Chef's Lettuce
Deze Sla Demodagen tonen de nieuwste innovaties waarbij de nadruk ligt op de toegevoegde waarde voor de hele keten in plaats van op afzonderlijke rassen, plus praktische toepassingen voor een efficiëntere en duurzamere landbouw.
Omdat het dit jaar mogelijk is het demoveld fysiek te bezoeken, heeft BASF besloten het evenement op locatie te organiseren. Maar in het belang van de openbare veiligheid en ten behoeve van internationale klanten, is het evenement ook online toegankelijk. Vorig jaar konden de meeste klanten niet naar het veld komen en besloot BASF het veld naar hen te brengen. Omdat BASF toch graag met zoveel mogelijk van zijn klanten in contact wil komen, is het online programma gehandhaafd.
BASF biedt gepersonaliseerde klantenbezoeken, op afspraak, om zich op elke klantbehoefte te concentreren. Dit geldt voor zowel fysieke als digitale afspraken. Klanten kunnen samen met de Nunhems sales specialist een afspraak (fysiek of digitaal) inplannen in week 39, met extra gelegenheid in week 38 en week 40.
Ten behoeve van virtuele afspraken heeft BASF een online tool ontwikkeld om klanten een realistische demoveld-ervaring te bieden.
Door zowel live als online oplossingen te bieden, hoopt BASF met al zijn klanten goede gesprekken te voeren en hen te kunnen helpen met hun bedrijfsbehoeften.
Bron: Goedemorgen