Concept Factory verandert van kleur
Geplaatst op 28 oktober 2021
Concept Factory helpt bedrijven en promotiecollectieven binnen de tuinbouw om mee te bewegen en te scoren in de veranderende markt. Oprichtster Janny Meemelink: "Bij de oprichting in 2009 wilden we bedrijven helpen bij productinnovatie. Ondertussen gaat dat veel verder. Naast productinnovatie zorgen we er met verfrissende marketingstrategieën voor dat ondernemers een zet krijgen in de juiste richting. Hoe ben je van betekenis voor jouw afnemers? Hoe prikkelen we de koopknop? Met de juiste marketingstrategie en ons hart voor groen geven wij de verkoopafdeling groei in handen."
Met een team van marketing- en trendspecialisten heeft het bureau een stevig klantenportfolio opgebouwd. Janny vervolgt: "Supertrots zijn wij op langdurige samenwerkingen met onze klanten, een mix van ondernemers met groeiambities en gewasgroepen waar we productspecifieke promotiecampagnes voor doen. Juist vanuit de intensieve samenwerking op langere termijn laten we de ambities van onze klanten groeien. Wij staan als externe marketeer dicht bij de klant, maar ook bij de markt. We kijken continu vooruit en anticiperen samen op veranderingen én nieuwe kansen. We markeren dit tijdperk met een nieuwe frisse huisstijl, waarbij we de wel bekende roze kleur vervangen door krachtig koraalrood. We laten verder nog duidelijker zien waar we voor staan: groeimarketeers die organisaties in de tuinbouw echt verder brengen. En wie weet zijn we over 87,5 jaar koninklijk. Onze ambitie is in ieder geval om onze expertise en internationale netwerk nog heel lang in te zetten in deze prachtige sector."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws