HS Tuinbouw Service presenteert nieuw logo
Geplaatst op 14 oktober 2022
Met een gezamenlijke druk op de rode knop startten de 9-jarige Sterre samen met burgemeester Arends een video waarin het huidige logo veranderde in het nieuwe logo. Vooraf aan de lancering interviewde Aad Tijsen directeur John Torenstra en marketing- en salesmanager Bernard van Hest.
Na de lancering werd er in WHC geproost op de introductie. Er was keuze uit champagne met en zonder alcohol. HS Tuinbouw Service had juist de Dag van de Tuinbouw aangegrepen als podium voor de lancering, omdat het bedrijf op deze wijze wilde laten zien dat het echt een hart onder de riem steekt van telers die zich in zeer moeilijke tijden bevinden. Maar het bedrijf wil juist ook in gesprek blijven met telers, zodat de sector deze situatie uiteindelijk wel zal overleven. De nieuwe stijl van HS Tuinbouw Service zal komend jaar stapsgewijs ingevoerd worden.
Bekijk hier een video waarop de transformatie van het logo te zien is: