Eerste AGF marketing event
Geplaatst op 22 oktober 2021
Hier zal een vijftal sprekers via een korte inleiding hun visie op geven. Als eerste spreker zal Wilco van den Berg van het Groenten en Fruithuis inzicht geven in het huidige consumentengedrag maar ook de trends die dat gedrag in de toekomst zullen gaan beďnvloeden zoals o.a. het online aankoopgedrag.
Hierna zal Charlotte Nederpel van de WUR haar licht laten schijnen hoe de telers die aan het begin van de keten staan inspelen op de wensen en behoeften van de consument met duurzame en biologische innovaties.
Peter van den Berg, CEO van de Pandriks groep, laat vanuit een andere sector (bakkerij) zien dat het mogelijk is op succesvolle wijze een merk in een markt te zetten die niet bekend staat om zijn merken. Hierbij zal hij ook ingaan op zijn ervaring hoe hij dat in het verleden heeft gedaan bij Cela Vita en Lamb Weston.
Job Struijk van Looije tomaten haakt hier op in door in te gaan op de visie hoe met de honingtomaat de komende jaren een stevige stimulans gegeven zal gaan worden aan het tomatenschap op basis van waardetoevoeging. Tenslotte zal Jack Stroeken van Ekomenu uit de doeken doen op welke manier
succesvol gedragsverandering bij consumentengroepen te realiseren als het gaat om het stimuleren van meer eten van gezonde en duurzame voeding.
Tijdens het AGF marketing event zullen na iedere spreker de deelnemers met elkaar in gesprek gaan om te kunnen reflecteren op wat de opgedane inzichten kan betekenen voor de eigen business.
Aanmelden voor het event, dat op 3 november om 15.00 uur start en vanaf 18.30 uur wordt voorgezet met een netwerkborrel en maaltijd, kan via deze link.
Bron: Goedemorgen