Eigen zomerkledinglijn voor AH
Geplaatst op 01 juli 2022
De collectie bestaat uit een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje. Alle items zijn voorzien van een retro Albert Heijn logo en verkrijgbaar vanaf 2,99 euro. De gehele collectie is geproduceerd met BCI-katoen. BCI (Better Cotton Initiative) zet zich samen met ontwikkelingsorganisaties, milieuorganisaties en diverse bedrijven in voor verduurzaming van de katoenteelt.
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie: "Het is geweldig dat klanten naast hun dagelijkse boodschappen ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo. Dit is één van de oudste onveranderde logo's van Nederland. Mooi om te zien hoe dit tot uiting komt in de limited edition kledinglijn, speciaal voor alle fans.''
Blue: duurzame kleding voor het hele gezin
De limited edition collectie is onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd 'Blue'. De collectie omvat modieuze én betaalbare kleding voor dames, heren en kids en bed- en badtextiel. De gehele lijn is, net als de limited edition collectie, geproduceerd met BCI-katoen.
De limited edition collectie is vanaf maandag 4 juli verkrijgbaar bij alle AH winkels en via ah.nl. Zolang de voorraad strekt.
Bron: Goedemorgen