Horecaprofessionals in de spotlights met campagne
Geplaatst op 11 mei 2023
Robert Melaard, managing director van Gastvrij Rotterdam: “In de nieuwe campagne vertegenwoordigen de 5 persona’s ieder een primaire bezoekersdoelgroep van Gastvrij Rotterdam. Van horecaondernemer tot manager, van (chef-)kok tot bartender en natuurlijk de maître of sommelier. Met het nieuwe beeld zetten we de belangrijkste groepen professionals, die we jaarlijks in grote getalen op de beursvloer ontvangen, in de spotlights. Daarbij laten we in het beeld verwerkt zien hoe divers het aanbod van onze exposanten voor die horecaprofessionals is. De horecaprofessional staat centraal voor ons in alles wat we doen, zo ook in de thema’s en het programma dat we aanbieden op de beursvloer.”
Gastvrij Rotterdam: bron van inspiratie voor alle bezoekers
Naar verwachting zal de aankomende 10e editie de grootste editie worden tot nu toe. Op de beursvloer vindt de bezoeker de belangrijkste trends in de sector en een compleet aanbod van food en non-food leveranciers op de beursvloer. Naast de zes themapaviljoens die inspelen op bijvoorbeeld plant-based producten of de actuele duurzaamheidstrends, biedt het programma veel bekende wedstrijden, zoals de Nederlandse finale van de belangrijkste kookwedstrijd ter wereld, de Bocuse D’Or. Nieuw dit jaar is de finale van de Green Chef’s Hat van het Gastronomisch Gilde. Dit de eerste grote professionele plantaardige kookwedstrijd in Nederland.
Ambitieuze vakbezoekers die meer willen leren kunnen ook proeverijen, workshops of demonstraties door topchefs en sommeliers bijwonen. Robert Melaard: “Een beursbezoek op één van de drie dagen in september staat garant voor inspiratie én zinvolle ontmoetingen met vakgenoten. Horeca professionals kunnen hierna weer vol energie het winterseizoen in gaan.”
De bezoekersregistratie opent de tweede helft van juni op de website. Meer informatie over deelname of bezoek aan de vakbeurs is te vinden op www.gastvrij-rotterdam.nl.