'Geen reclamebureau, maar creatieve verbinder'
Geplaatst op 11 mei 2022
Van der Graaf is het creatieve brein achter HHM Creative Studio's. Hij was 35 jaar actief in de reclame, maar benadrukt dat HHM Creative Studio's vooral geen reclamebureau is. "We zijn als het ware een kenniscentrum dat op zoek is naar creatieve samenwerkingen en we houden ons vooral bezig met het ontwikkelen van creatieve versterkingsmodellen. We willen partijen op weg helpen om kwalitatieve content te maken. Wij hebben verstand van marketing, we kennen de markt en we hebben de vaardigheden in huis om die content te maken. Onze missie is om de sector communicatief bij elkaar te brengen", aldus Van der Graaf.
Hij nodigt mensen uit om een kop koffie te komen drinken. "Geheel vrijblijvend, om te praten over de doelstellingen en wat je zou willen. We kunnen dan alvast nadenken hoe we daarbij kunnen helpen, welke partijen en media daar goed bijpassen en hoe branded content daarin bijvoorbeeld een rol kan spelen. Het gaat dus eerst om verbinden en daarna om meedenken. Zodat we het communicatieniveau in deze mooie sector met elkaar naar een hoger plan kunnen tillen."
Volgende week komt de volledige Podium Podcast ook online op goedemorgen.podbean.com. Luister het gesprek dan nog een keer terug.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws