Glastuinbouw Nederland zoekt nieuwe vloggers
Geplaatst op 29 mei 2020
Voor een representatief beeld van de sector zijn wij op zoek naar meerdere vloggers binnen verschillende bedrijven. Neem hier een kijkje voor de vlogs van de afgelopen seizoenen en laat je inspireren.
Wat is precies de bedoeling?
De vlogger maakt in de periode van 16 juli tot en met 22 augustus 2020 een korte vlog van zo'n twee tot drie minuten over zijn of haar belevenissen in de kas. Dit kan productiewerk zijn, maar heb jij een scholier die ondersteunt op kantoor, in de verkoop of de machines onderhoudt, dan laten we dat ook graag zien. De coronamaatregelen, waaronder de 1,5 meter afstand, mag deze zomer natuurlijk niet ontbreken in de vlog. Welke maatregelen zijn bijvoorbeeld op het bedrijf genomen om hier aan te voldoen? De vlog moet leeftijdsgenoten enthousiast maken voor een carričre in de glastuinbouw. Hoe creatiever, hoe beter.
Uiteraard helpen wij waar nodig met instructies en tips. Ook verzorgen wij de eindmontage van de vlog. Van jou als ondernemer vragen we alleen om rond te kijken in je bedrijf wie dit zou kunnen en om hem/haar de ruimte en tijd te geven om (ongeveer) een dag te vloggen.
Wij verspreiden de vlogs via verschillende kanalen en vragen jullie om ze verder te verspreiden via jullie social media-kanalen. Wordt jullie vlog het meeste bekeken, dan ontvangen jullie een leuke prijs! Elke vlogger krijgt zelf bovendien een bonus van 50 euro als beloning.
Meedoen?
Laat voor 25 juni aan Amy van der Lei, avanderlei@glastuinbouwnederland.nl weten of een van jouw vakantiekrachten een vlog wil maken.
Bron: Glastuinbouw Nederland
Meer nieuws