HHM ontvangt deelnamecertificaat Horti Footprint Chain Program

HHM ontvangt deelnamecertificaat Horti Footprint Chain Program

Holland Hortimedia, het bedrijf achter Goedemorgen, Paprika Tasty Radio, Hortibiz Daily News en TuinbouwMarktplaats, is sinds enige tijd ketenpartner van het Horti Footprint Chain Program. En daar hoort natuurlijk een officieel certificaat van deelname bij.

Uitgever Aad Tijsen ontving het certificaat afgelopen week van Sandra Uitenbroek - van Schie van Greenhouse Marketeers. Het Horti Footprint Chain Program zet zich in om duurzaamheid in de gehele tuinbouwketen te verbeteren en CO2-uitstoot collectief omlaag te brengen. Holland Hortimedia is als mediapartner aan het initiatief verbonden, maar zet zich zelf ook in om dit doel te bereiken. Onder andere door de eigen footprint te berekenen, maar ook door veel aandacht aan dit thema te besteden.

Het certificaat van deelname krijgt dan ook een mooie plek op het kantoor van Holland Hortimedia in Bergschenhoek.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel