Jaaroverzicht Communicatie

Jaaroverzicht Communicatie

Het informeren van de leden, overige relaties, vakpers en landelijke media is en blijft een kerntaak van de afdeling Communicatie bij Glastuinbouw Nederland. Daar was vorig jaar geen uitzondering op. Noemenswaardig is wel dat een activiteit is toegevoegd die de komende jaren weleens verder in belang kan toenemen: consumenten het verhaal van de glastuinbouw vertellen. Dat is te lezen op de themapagina Communicatie van het jaaroverzicht 2019 van Glastuinbouw Nederland.

De samenwerking met Kom in de Kas is een aansprekend voorbeeld van meer consumentgerichte activiteiten vanuit Glastuinbouw Nederland. In het oog sprong vooral de deelname aan het World Food Festival in Rotterdam. Samen met gemeente Westland werd een demokas gerealiseerd op de Binnenrotte om jong en oud op originele het mooie verhaal van de glastuinbouw te vertellen.

Klik hier voor het complete jaaroverzicht Communicatie van 2019.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel