Kom in de Kas start voorbereiding op 2022
Geplaatst op 06 juli 2021
Kom in de Kas was in 2020 het eerste landelijke evenement dat vanwege het coronavirus werd afgelast. Ook in 2021 kon Kom in de Kas niet door gaan en werd het evenement voor één jaar omgedoopt tot Kijk in de Kas. Nu een groot deel van de bevolking is gevaccineerd worden de voorbereidingen vol goede moed opgestart.
Vernieuwing
Kom in de Kas wil de glastuinbouw presenteren aan het grote publiek als een toekomstgerichte en professionele sector. Een sector die op een verantwoorde wijze onderneemt, van belang is voor de maatschappij, én waar toekomst is voor mensen om in te werken. "Voor 2020 stond een gave campagne op stapel passend bij de nieuwe frisse huisstijl van het evenement. Uiteraard willen we in 2022 weer iets moois neerzetten. Daarom gaan we al in de zomermaanden samen met de regio's bekijken hoe we met een professioneel evenement de stedeling kunnen bereiken. Binnen de regio's zit zoveel creativiteit dat ik er alle vertrouwen in heb dat we in 2022 weer een gaaf evenement neer kunnen gaan zetten", aldus René van Dop, landelijk voorzitter van Kom in de Kas.
Kom in de Kas is het grootste publieksevenement van de glastuinbouwsector en wordt mede mogelijk gemaakt door Glastuinbouw Nederland, GroentenFruit Huis, Royal FloraHolland, Plantion, Interpolis en Rabobank. Volg Kom in de Kas via Facebook, Instagram en Twitter. Voor meer informatie kijk op www.komindekas.nl.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws