'Ondanks grote afstand toch betrokken in Azië'
Geplaatst op 07 juni 2020
"Wij zien dat binnen beide projecten waarbij Delphy Dashboard ingezet wordt, een verschillende behoefte is in de vorm van gebruik. Waarbij in China de focus meer ligt op communicatie en het ontwikkelen & delen van kennis, ligt de focus in het Midden-Oosten meer op de integratie van verschillende Delphy systemen zoals het Dashboard & QMS (Quality Monitoring System) en het toekomstgerichte autonome telen."
Hoe kan Delphy Dashboard het best worden ingezet?
"Het mooie aan het Delphy Dashboard is, je kunt het inzetten naar behoefte van de klant. Het is een communicatieplatform, een platform voor kennis ontwikkeling en een platform dat het verleden, heden en de toekomst met elkaar integreert om de klant met maatwerk te kunnen ondersteunen. Door het Dashboard breed in te zetten, kunnen wij ondanks de grote afstand betrokken en dichtbij blijven in Azië. Onze adviesfunctie op locatie is nu veranderd naar een centrale plek van advies geven, gebaseerd op gerealiseerde en voorspellende data!"
Benieuwd naar de ervaringen met het Delphy Dashboard in Azië? Houd de volgende blogs van Delphy in de gaten.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws