The Valley van start met campagne, site en video
Geplaatst op 07 juli 2023
Dat The Valley door de fusie een energieke impuls heeft gekregen is meer dan gebleken. Naast de voordelen op het gebied van ontwikkeling, innovatie, efficiëntie en professionaliteit merkt het bedrijf dat deze verandering vooral groei betekent. Groei als organisatie maar ook als individu. The Valley heeft de kernwaarden vrijheid, ambitie en samen met de gehele organisatie afgestemd. Het gevoel van enthousiasme richting de toekomst is dan ook groot.
Directeur Thom van der Voort, verantwoordelijk voor de operatie, techniek en P&O, omschrijft; “Er komt al meteen een uitbreiding aan, de komende 2 jaar groeien we weer met 15 ha, deels in Westland en Vierpolders. We hebben dus nieuwe mensen nodig en zien deze trend niet afnemen. Een groei van 50 naar 100 ha doe je niet zomaar. Daarom is het bouwen aan een sterk team en daarbij dus een aantrekkelijk werkgeversmerk belangrijk. De campagne #waardoejijhetvoor laat precies zien waarom je bij ons zou willen werken. Bij The Valley ontstaat groei door ambitie, maar je groeit pas écht door vrijheid. Dat dit geen loze kreet is, krijgen we dagelijks terug van ons team. We leiden mensen op en geven ze veel vertrouwen en vrijheid. Hierdoor krijgen mensen écht de kans om boven zichzelf uit te groeien”, aldus Van der Voort.
Op donderdag 6 juli ging de campagne #waardoejijhetvoor van The Valley met een nieuwe website en brandmovie live. Dit moment werd, samen met het hele team en alle betrokkenen, groots gevierd aan het water. Want, los van hard werken voor mooie en gezonde producten, is het vieren van een feestje minstens zo belangrijk. Waar doe jij het eigenlijk voor?
Dankzij deze groei én ambitie heeft The Valley op dit moment zeven (!) vacatures online staan. Ga snel naar www.thevalley.eu, bekijk de video en solliciteer.