Première brandstory op het witte doek

Première brandstory op het witte doek

[Video/Audio] Schenkeveld Tomaten heeft gisteravond de derde en tevens laatste brandstory gelanceerd. Dat gebeurde in bioscoop Pathé in Delft, waar zo'n 50 medewerkers de première in stijl mochten bijwonen.

Eind 2019 lanceerde Schenkeveld de eerste Schenkeveld brandstory, een video waarin de medewerkers van het bedrijf centraal staan. Toen was het thema van de film 'groeien'. Vorig jaar volgde het tweede deel dat draaide om 'optimaliseren'. Bij die tweede brandstory was het al de bedoeling om de première in de bioscoop plaats te laten vinden, maar corona gooide roet in het eten. Met de derde en laatste brandstory, die draait om 'samenwerking' gebeurde dat gisteravond alsnog.

Alle drie de films, mooie professionele producties, werden op het grote scherm getoond. Directeur Richard Hartensveld liet weten trots te zijn om met een groot deel van de collega's aanwezig te zijn voor de lancering van de derde brandstory. "Wij willen ons werkgeversmerk neerzetten en laten zien waar we voor staan. 'Passie voor perfectie' staat in ons logo en dat kom je overal binnen de organisatie tegen. Als je wilt groeien als organisatie, moeten je medewerkers ook groeien en wij willen hen daartoe de ruimte en ondersteuning bieden. Dat willen we met deze brandstories aan de buitenwereld laten zien."

Bekijk hier de derde brandstory

Op Paprika Tasty Radio werd vanochtend een gesprek met Richard Hartensveld uitgezonden, dat gisteravond werd opgenomen voorafgaand aan de première. Luister het volledige gesprek straks terug via goedemorgen.podbean.com

Bron: Goedemorgen

Deel artikel