Rijk Zwaan lanceert noviteit tijdens Biokennisweek
Geplaatst op 12 januari 2021
Met een paar muisklikken ontsluiten beursbezoekers het volledige assortiment biologische groenterassen van Rijk Zwaan, openen ze het speciaal ontwikkelde foodservice-magazine en bekijken de informatiefilm over de nieuwe bio-coating. Heleen Bos, Specialist Marketing Organics bij Rijk Zwaan: "Ruiken en proeven is er dit jaar helaas niet bij. Kennisoverdracht en visuele inspiratie des te meer."
Bos vertelt hoe de online beurs werkt. "Op de beursdagen staan mijn collega's en ik bezoekers via een chatfunctie te woord. Een telefonische afspraak maken kan ook. We geven advies op maat en helpen navigeren naar de gewenste informatie." Daarnaast participeert Rijk Zwaan in de workshop Ketenaanpak voor meer biologisch zaad. Bos spreekt daar over de bijzondere spinazie-pilot van de veredelaar.
De online ontmoetingsplek biedt vooral veel flexibiliteit en efficiëntie. Het entreebewijs geeft een week lang toegang tot de stand van Rijk Zwaan en de overige exposanten. Daar hoort ook deelname aan de ruim 90 workshops bij, inschrijven is niet nodig. "En alles via het beeldscherm, wanneer het de bezoeker uitkomt", besluit Bos. Kijk voor meer informatie en entreebewijzen op https://www.bio-beurs.nl
Bron: Goedemorgen