Samenwerking Nitea met Marketing in Beeld

Samenwerking Nitea met Marketing in Beeld

Op 29 mei zijn Nitea IT Solutions en Marketing in Beeld een samenwerking aangegaan. Doel van deze samenwerking is het realiseren van een integratie tussen beide systemen, waarmee de klant beschikt over een moderne oplossing om met haar medewerkers te communiceren via TV schermen. Een eigen 'bedrijfs TV kanaal', met daarop het laatste nieuws, bedrijfsmededelingen, het weerbericht en informatie vanuit de Work-IT software.

Nitea is een vooraanstaand leverancier van arbeid- en productieregistratie software voor telers in de (glas)tuinbouwsector, verpakkingshallen en dienstverleners in de AGF branche. Nitea werkt actief samen met diverse leveranciers in de sector om producten effectief op elkaar te laten aansluiten en hierdoor klanten te ontzorgen bij de invoering en gebruik van hun automatiseringstoepassingen.

Marketing in Beeld is de specialist op het gebied van narrowcasting. De software in combinatie met TV schermen worden vaak ingezet als middel om op een leuke manier met het gehele bedrijf te communiceren. Door de integratie met de Work-IT software kunnen de teelt- en arbeidsprestaties hier nu ook in meegenomen worden. De kracht zit in afwisselende content. Arbeidsprestaties i.c.m. kwaliteitscijfers, de laatste Instagram posts, buienradar en de aankondiging van het komende bedrijfsuitje. De bedrijfskantines, vervullen op deze manier een steeds belangrijkere rol in de communicatie naar de medewerkers.

Dennis van der Kaaij (eigenaar Marketing in Beeld): "We zijn erg blij met de samenwerking met Nitea. Middels deze samenwerking bieden we onze klanten een totaaloplossing. De integratie met Nitea zorgt dat de informatie nog actueler en relevanter voor de medewerkers wordt."

Raymond van den Berg (commercieel directeur Nitea): "Deze samenwerking onderstreept het karakter van onze organisatie. Voor onze klanten gaan we op zoek naar de juiste samenwerkingen, die resulteren in de beste oplossingen voor hen."

Bron: Goedemorgen

Deel artikel