SchermNed zet in op sterke merkpositionering
Geplaatst op 01 februari 2021
Aan kennis en kwaliteit komt SchermNed niks te kort, kansen liggen bij de merkpositionering. Directeur, Jack van der Voort: "De huidige tijd heeft mij meer dan ooit bewust gemaakt van de noodzaak tot digitalisering. Wij hebben als team ruimte gemaakt om kritisch en aandachtig na te denken over de strategie van ons bedrijf. Ik kan met overtuiging zeggen dat wij de digitalisering omarmen en nu doorpakken in de online presentatie van ons bedrijf. Ook persoonlijk contact blijft nummer één, echter moeten ons verhaal en onderscheidende kracht altijd duidelijk zijn."
Samenwerking van start
Op de projecten van Duijvestijn Tomaten en Ammerlaan The Green Innovator kwam het team van SchermNed en Vandeez samen voor een kick-off meeting. Dit is de beste plek om beeld te krijgen bij het product, de markt, de toegevoegde waarde en het DNA van SchermNed. Een leerzame start van een mooie samenwerking.
Bron: Goedemorgen