Telers in actie: deel jouw foto!

Telers in actie: deel jouw foto!

De campagne rondom de energiekosten is afgelopen maandag op social media van start gegaan. In aanloop daar naartoe hebben alle leden van Glastuinbouw Nederland per mail een toolkit ontvangen met content. "Specifieke content die bedrijven vanaf deze week kunnen delen richting de samenleving en de overheid. Vele collega-ondernemers en toeleveranciers in de glastuinbouw gingen u voor. Deelt u komende week ook uw boodschap en link naar de petitie?"

Bij de social media-campagne zit de kracht van de boodschap in de massaliteit. Oproep aan ondernemers is derhalve om op de verschillende social media-accounts van het bedrijf, maar ook op de privéaccounts van ondernemers en hun medewerkers, de komende tijd een aantal berichten te plaatsen. In de toolkit staan het algemene campagnebeeld en templates die hiervoor zijn te gebruiken. Ook staan daar kant-en-klare teksten. Uiteraard is een eigen toevoeging aan de tekst van harte welkom. Om verdere verspreiding te stimuleren, is het van belang de hashtags bij de berichten te plaatsen, zoals die in de toolkit zijn omschreven.

Bron: Glastuinbouw Nederland

Deel artikel