'AgroEnergy wil vooral dichtbij de klant staan'

'AgroEnergy wil vooral dichtbij de klant staan'

ACTUEEL HORTI THEMA - AgroEnergy hecht veel waarde aan een persoonlijke relatie met de klant. Om die reden is de afdeling AccountSupport van grote waarde voor het bedrijf, zo gevan Marjolein de Vries en Eva Wieringa van AgroEnergy vanochtend aan op Paprika Tasty Radio.

Marjolein en Eva maken beiden deel uit van de afdeling AccountSupport binnen AgroEnergy, waarbij zij persoonlijke en betrokken service bieden aan alle klanten. En meestal doen zij net dat beetje meer dan nodig is. In de live uitzending op Paprika vertelden zij wat hun functie precies inhoudt, hoe hun werkdag eruit ziet, wat de invloed van corona is geweest op hun werk, wat zij kunnen betekenen voor telers en hoe zij ook binnen AgroEnergy de medewerkers betrekken bij wat er speelt bij de klant.

Het gesprek met AgroEnergy is nu hier terug te luisteren

Bron: Goedemorgen

Deel artikel