Leer over online marketing voor zakendoen in China
Geplaatst op 10 mei 2021
Online marketing in China vraagt een andere strategie om doelgroepen te bereiken dan de rest van de wereld. Chinezen maken namelijk geen gebruik van platformen zoals Google, YouTube en Instragram. Zij gebruiken andere platformen voor hun aankopen, surfen via internet en sociale kanalen. De ontwikkelingen in dit digitale domein gaan veel sneller dan in de Westerse wereld en bieden kansen voor Nederlandse ondernemers.
Tijdens het evenement brengen de sprekers de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce in kaart. De belangrijkste lessen worden getrokken uit de manier waarop China e-commerce bedrijft. Daarnaast wordt er specifiek ingegaan op online marketing voor bedrijven die China als afzetmarkt willen bereiken of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Er wordt in het bijzonder aandacht besteed aan WeChat campagnes om commerciële doelstellingen te behalen.
Sprekers tijdens dit evenement zijn Jim Koop vanuit World Horti Center, Rianne Hensen namens NLinBusiness, Ed Sander van ChinaTalk en Thijs van der Toom vanuit NextPortChina.
Deelnemen
Het evenement is speciaal bedoeld voor medewerkers van bedrijven met interesse in e-commerce en online marketing in China. Aanmelden kan via de website.
Bron: Goedemorgen