Paprika: opvallende campagnes uit de tuinbouw

Paprika: opvallende campagnes uit de tuinbouw

ACTUEEL HORTI THEMA - Maurice Wubben en Aad Tijsen bespraken vanochtend op Paprika Tasty Radio in het oog springende reclamecampagnes in de tuinbouw, waarbij verschillende voorbeelden van toen en nu werden aangehaald.

Zij deden dat in het kader van het actuele horti thema Marketing & Communicatie. Live in de uitzending werd onder andere gebeld met Pien Stams van Oreon (foto links) en Clarinda Gross van Svensson. Ook sprak Maurice Wubben eerder met Kees Struijk, voormalig marketingmanager bij Grodan over de legendarische 'Ik ben beter per vierkante meter'-campagne van het bedrijf. Naast bekende horticampagnes kwamen ook de legendarische campagnes als 'Even Apeldoorn bellen' en 'Bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet' aan de orde.

Uitzending gemist: Luister terug via goedemorgen.podbean.com.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel