Rebranding in beeld: HortiKey

Rebranding in beeld: HortiKey

ACTUEEL HORTI THEMA - Deze week staat het actuele horti thema Marketing & Communicatie centraal op Goedemorgen en Paprika. Vanwege dit thema brengen we enkele recente campagnes, rebrandings en acties die binnen de tuinbouw in het oog sprongen nogmaals onder de aandacht. Dit keer: een nieuw logo en nieuwe huisstijl voor HortiKey.

HortiKey start 2021 met een nieuw logo en huisstijl. HortiKey, bekend van de Plantalyzer, is onderdeel van de Berg Hortimotive Group. Het nieuwe logo en huisstijl staat voor innovatieve data gedreven oplossingen.HortiKey is vijf jaar geleden opgericht en een jaar later onderdeel van de Berg Hortimotive Group geworden. In die tijd is de Plantalyzer ontwikkeld voor de meest accurate oogstprognose. Na de marktintroductie in 2018 heeft HortiKey vorig jaar de eerste serie Plantalyzers op de markt gebracht.

Met de Plantalyzer wordt grootschalig plantdata elke dag opgehaald. In aantallen die tot voor kort onvoorstelbaar waren. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van state-of-the-art vision systeem waarmee de grote data stromen met de foto's volledig automatisch geacquireerd en geanalyseerd worden. Dankzij de combinatie van deze grootschalig opgehaalde dagdagelijkse plantdata en AI modelering wordt telkens de meest accurate oogstprognose geleverd.

In 2021 wordt verder uitgebouwd met een tweede serie Plantalyzers. Om de groepsidentiteit te benadrukken is het logo en de huisstijl aangepast. Het heeft een eigen uitstraling dat staat voor innovatieve data gedreven oplossingen en tegelijk sluit het in kleur en stijl aan bij de Berg Hortimotive Group.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel