'We hebben nog stappen te zetten als Blue Radix'

'We hebben nog stappen te zetten als Blue Radix'

ACTUEEL HORTI THEMA - Marijke van Rongen, Manager Global Marketing & Communications bij Blue Radix, gaf vanochtend een inkijkje in de lancering van het nieuwe bedrijf binnen de tuinbouw.

De afgelopen maanden is Van Rongen druk bezig geweest om Blue Radix als nieuw bedrijf internationaal in de markt te zetten. Op Paprika vertelde zij hoe je dat aanpakt. Volgens Van Rongen is het meer dan alleen het verzinnen van een naam, maar moet je ook goed kijken hoe je jezelf in de markt wilt zetten. "We zijn nog steeds bezig om onszelf te ontwikkelen en ook op gebied van communicatie moeten we nog stappen zetten. Daarnaast heb ik afgelopen jaar geleerd om te gaan met veranderingen. Dingen lopen niet altijd zoals gepland en daar moet je altijd rekening mee houden."

Heb je de uitzending gemist? Luister het gesprek dan hier terug.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel