Wubbe én Blue Radix over marketing en communicatie
Geplaatst op 02 maart 2021
Covid-19 heeft een extra boost gegeven aan digitale marketing en communicatie. Deze beweging is natuurlijk al veel langer gaande, maar de huidige omstandigheden verplichten organisaties om deze ontwikkeling versneld op te pakken, geven Gilbert Witjes en Jasper Boon aan. In de uitzending op Paprika Tasty Radio gaan zij verder op dit onderwerp in. Daarnaast vertellen zij wat dit betekent voor de customer journey van een potentiele nieuwe klant en de relatie met bestaande opdrachtgevers. En welke digitale middelen zet je in met welk doel en wat is de gehele merkbeleving als je aangewezen bent op online préséance?
Om 10.00 uur, direct na het gesprek met de mannen van Wubbe, schuift Marijke van Rongen van Blue Radix aan. Als Manager Global Marketing & Communications is zij de afgelopen maanden druk bezig geweest om Blue Radix als nieuw bedrijf internationaal in de markt te zetten. Op Paprika vertelt zij hoe je dat aanpakt. Want wat komt er kijken bij de marketing en communicatie van een nieuw bedrijf? Blue Radix profileert zich momenteel als de Tesla van de tuinbouw.
Schakel op tijd in via www.paprikatastyradio.nl, want de uitzending begint woensdag al om 9.00 uur. We starten zogezegd met Gilbert Witjes en Jasper Boon, om 10.00 uur is de beurt aan Marijke van Rongen.
Bron: Goedemorgen